pátek 11. ledna 2013

A kiss with a fist is better than none







Today's outfit: Blouse - Gate, Skirt - Terranova, Ring - a gift from a market in India, Bracelet & Earrings - Forever21

Kate Moss for Rimmel London in 12, the perfect orange-red



Dnešní outfit jsem podtrhla rybím copem a především oranžovo-červenou rtěnkou, jednak proto, že si o to blůzka se srnkama vyloženě říkala a taky proto, že jsem nešla do školy, ale na den otevřených dvěří Hradecké univerzity. Co vy? Nosíte rády výrazné rtěnky? Máte odvahu v nich chodit do školy? Já osobně si pomalu, ale jistě budu armádu výrazných rtěnek. Nejlepší kvalitu a výběr sytých barev v poměru k ceně má podle mě Rimmel.

x Klára

I emphasized today's outfit wit a fishtail braid and an orange-red lipstick firstly because I thought it would go well with the deer print blouse and secondly, because I didn't go to school today. I went to an open day of a university. What about you? Do you like wearing bright lipsticks? Do you dare to wear them to school? I am slowly starting to build my bright lipstick army. I find that Rimmel London does good quality lipsticks for a good price and has a decent range of bright colors too.

x Klara

1 komentář:

  1. Když tě vidím, a když vidím všechny ty věcičky na fotkách, mám uklidňující pocit, že všeschno je přesně tak, jak má být ;-)). Perfektní!
    Vivi

    OdpovědětVymazat