pátek 4. ledna 2013

Wishlist No.1


Přestože jsem dostala jednoho křiváka k Vánocům, mám spadeno taky na tohohle vínovýho fešáka z Manga. Plísňové kalhoty už hledám delší dobu, tak snad budu mít štěstí v právě probíhajících slevách. Tyto kalhoty jsou z Topshopu.

Despite the fact I got a black biker jacket for Christmas my heart desires this burgundy leather jacket from Mango too. 
I've been looking for acid wash skinnies for a while now, so I hope to get lucky in season sales. These jeans  are from Topshop.





Cvoky a ostny jsou přesně můj vkus a když jsem na eBay zahlídla tuhle černou kabelku, bylo jasný, že putuje rovnou na přední příčku mého wishlistu. 
Podobné náramky jsou vidění všude po internetu a dost možná jsou některé z vás šťastnými vlastníky, a já doufám, že na tom budu podobně.
A co vy? Co je momentalně na vašem wishlistu? 


x Klára

Studs and spikes are right down my alley and when I saw this gold studded black purse on eBay I new it was heading right on the top of my wishlist. 
You could see this kind of spike and cross bracelets all over the internet and maybe you're even one of the lucky owners. However I still didn't get tired of it and hope to be an owner too.
And what about your wishlist? 


x Klara


Žádné komentáře:

Okomentovat