úterý 22. ledna 2013

Band T -Shirt Collection


my current band t shirt wishlist:
(no particular order)

  • AC/DC
  • Led Zeppelin
  • Ramones
  • The Black Keys
  • Royal Republic
  • Guns'n Roses
  • BRMC
  • Kiss
  • The Kinks
  • The Rolling Stones
  • Nirvana
  • The Who
  • Wolfmother
  • The Beatles
  • The Killers
Since I am really into music my wishlist is endless, but I've chosen a few bands I'd like to own the most at the moment. As you can see above, I crossed out the ones I have already and I hope to cross out more as soon as possible :) 
These band t shirt  I got myself  or I was kindly given them by my friends (thank you! :*).
I like to wear them on its own or with a shirt, vest or a leather jacket over the top of them.They go together with anything pretty much.
Do you own some band tees? What is your favorite way to wear them?
x Klara

Protože mě hudba hodně baví, můj wishlist je téměř nekonečný, ale vybrala jsem pár kapel, jejihž trička bych chtěla zrovna asi nejvíc. Ze seznamu už jsem vyškrtla ty, co mám a doufám, že je vyškrtám všechny a to co nejdřív. :)
Veětšinu triček jsem si koupila sama a některá z nich mi daly kamarádky, za což jim moc děkuju :*.
Trička nosím buďto sotná, nebo s kostkovanou košilí, vestou nebo koženou bundou navrch. Hodí se téměř ke všemu.
Máte nějaká třicka kapel? Jak je rády nosíte vy?
x Klára

2 komentáře:

  1. uhuu kdes sehnala toho kurta?:) ja mam jen ramony..mají je ted v C&A..;) a g'n'r chci tééž, ty se máš:) a až seženeš black keys, tak dej vědět..ti jsou taky boží:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kurta jsem našla v panským H&M, občas tam zajdu na trička, protože mají jiný kapely než v dámským :)A Black Keys budou asi oříšek no, vidím to na online nákup :)

      Vymazat