sobota 19. ledna 2013

How come you taste so good, just like a young girl should









Blazer - Stradivarius, Burgundy pants - Clockhouse, T-shirt - H&M, Scarf - Tally Weijl, Belt - Reserved, hair Cuff - H&M, Nailpolish - Miss Sporty No.12, Lipstick - Rimmel 120 Cutting Edge, Ring - from India


Rimmel London - 120 Cutting Edge
This is my last weekend before my collage acceptance exams and I'm getting slightly nervous. By the time I get there I'll be probably freaking out. I'm applying for University of Architecture and Design. Good thing is that I can draw pretty well, bad thing is I can't do math haha. We'll see if my drawings will be good enough to overpower my lack of ability to do math, so they will actually accept me. Fingers crossed, wish me luck!
x Klara

Tohle je můj poslední víkend před přijímačkama na ČVUT na fakultu architektury. Musím říct, že už jsem docela nervózní. Co teprve až budu dělat přijímačky? Dobrý je, že umím docela dobře kreslit, ale co je dost špatný, je moje znalost matiky :D. Budu muset doufat, že moje kresby budou natolik dobré, aby na hrozným výsledku z testů zas až tolik nezáleželo a mohli mě přijmout. Tak snad se mi to poštěstí. :D
x Klára



Žádné komentáře:

Okomentovat